کلاس آواز در تهران

نمونه اجرا و خوانندگی استاد آواز (بردیا آذر) با همنوازی پیانو و گیتار

با ما تماس بگیرید تا در زمینه کلاس آموزش آواز در تهران، تجربه ی چندین ساله ی خودمان را در اختیار شما بگذاریم.

تلفن ثابت

تلفن ثابت

تلفن ثابت

هنرهای زیادی در کشور ما وجود دارد که توجه بسیاری از مردم را جلب کرده، اما هنر خوانندگی و کلاس آواز نظر عدۀ زیادی به خصوص جوانان را به خود جلب کرده است. هر فردی با تلاش و کوشش می‌تواند به آرزوی خواننده شدن خود برسد. اگر شما هم به خواندن و ساز و آواز علاقه دارید، خوب است بدانید یادگیری اصول آواز یک مسئله بسیار مهم است که در همان ابتدای راه باید به آن توجه کنید. این اصول اگر از شروع، به درستی پایه ریزی نشوند، تغییر آن‌ها در ادامه مسیر بسیار دشوار خواهد بود. اگر از نظر خودتان صدای خوبی دارید یا علاقه زیادی به خوانندگی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که در کلاس آموزش آواز آکادمی موسیقی باس ثبت نام کنید. شرکت در کلاس آواز به شما کمک می‌کند که بتوانید به شکلی اصولی از صدای خود استفاده کنید و با خواندن نت‌ها و بعد ترانه‌های محبوبتان، قدم به قدم مسیر آواز خواندن را طی کنید.

اساتید آواز آموزشگاه باس با سال‌ها تجربه در زمینه آموزش، این اصول را با روش‌های جدید و مؤثر به شما آموزش می‌دهند. شرکت در این کلاس‌ها زیر نظر بهترین معلم آواز به شما کمک می‌کند که بتوانید به شکلی اصولی از صدای خود استفاده کنید. شما با خواندن نت‌ها و بعد ترانه‌های محبوبتان، قدم به قدم مسیر آواز خواندن را طی کنید. یکی از محبوب‌ترین کلاس­های آکادمی موسیقی باس، کلاس آموزش آوازخوانی و خوانندگی است.

در ادامه این مطلب در مورد کلاس آواز سنتی، آموزش خوانندگی مبتدی، کلاس سلفژ و همچنین معرفی بهترین کلاس آواز در تهران توضیح می­ دهیم.

انواع کلاس آواز خوانی

 

انواع کلاس آوازخوانی

  • کلاس آواز پاپ
  • کلاس آواز کلاسیک
  • کلاس آواز ایرانی یا آواز سنتی
  • کلاس آواز تلفیقی

ثبت نام در کلاس آواز

 

ثبت نام در کلاس آواز

ممکن است فکر کنید که برای خواننده شدن فقط داشتن صدای خوب کافی است. در حالی ‌که این فکر کاملاً اشتباه است. داشتن یک صدای خوب به‌ تنهایی باعث خواننده شدن نمی‌شود و اگر کسی می‌خواهد خواننده شود، باید به دنبال پرورش صدا و آموزش تکنیک ‌های صداسازی و آواز باشد. با شرکت در کلاس­ آواز و دوره‌های آموزش خوانندگی، می‌توانید تکنیک‌ها و اصول خوانندگی را به طور کامل بیاموزید.

توجه کنید که اگر شما سعی دارید بدون آموزش خواننده شوید به موفقیت زیادی در این زمینه نمی‌رسید؛ چراکه آموزش، صدا را پخته­تر و بی‌نقص‌تر می­کند. علاوه بر این شما می­توانید از تجربیات و تکنیک­های دیگران استفاده کنید و توانایی‌هایتان را افزایش دهید. یادتان باشد خوانندگی راه سخت و پرچالشی دارد که برای رسیدن به موفقیت باید تمامی سختی‌های آن را پشت سر بگذارید.

هنرجویانی وجود داشته‌اند که صدای خوبی نداشتند، اما با شرکت در کلاس‌ آواز و آموزش خوانندگی و یادگیری اصول و قواعد آن و تمرین و تکرار به موفقیت رسیده‌اند. شاید باورکردنی نباشد، اما قرار نیست تمام کسانی که خواننده می‌شوند، حتماً از ابتدا صدای خوبی داشته باشند. ما معتقدیم صدا ساختنی است و این علاقه و تمرین است که می‌تواند راه رسیدن به هدف را برای هر کسی هموار کند. می‌توانیم بگوییم داشتن استعداد قطعاً مسیر پیشرفت و دستیابی به آرزوی آوازخوانی را سریع‌تر خواهد کرد. با این حال نباید فکر کرد نداشتن صدا و استعداد اولیه کافی، مانع بزرگی بر سر راه هنرجویان به حساب می‌آید.

برای ثبت نام و شرکت در کلاس آواز خوانی آموزشگاه موسیقی باس، همین الان با ما تماس بگیرید. ما همراه شما هستیم تا به اهداف خود برسید.

در انتهای کلاس آموزش خوانندگی به چه دستاوردی خواهیم رسید؟

 

دستاورد کلاس آموزش خوانندگی

فارغ ‌التحصیلان کلاس‌ آواز با یادگیری تکنیک‌ها و قواعد اجرای آواز پاپ می‌توانند در کنسرت‌های ایرانی و خارجی شرکت کنند و همچنین سولو با ارکسترهای مجلسی، ارکسترهای بزرگ و ارکسترهای کوچک را اجرا کنند. بنابراین بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی شما حتما به آرزوی دیرینه خود یعنی خواننده شدن خواهید رسید.

از جمله دستاوردهای شرکت در کلاس‌های آموزش آواز سنتی و خوانندگی پاپ، توسط برترین اساتید دانشگاهی در آکادمی باس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرورش صدای افراد برای بالا بردن وسعت، کیفیت و قدرت صدا
  • استعدادیابی افراد برای استفاده از صدای منحصر به ‌فرد هر شخص و دورشدن از تقلید صدا
  • یادگیری کامل نت‌ها و اجرای درست قطعه­های موسیقی از موزیکالیته، تیونینگ (کوک)، ریتم، دینامیک، سونوریته و تمپو آگوگیک
  • یادگیری قواعد اجرا و بیان موسیقایی
  • یادگیری قواعد و تکنیک‌های مربوط به سبک‌های آواز پاپ
  • یادگیری کار با رپرتوار قطعه‌های ایرانی و جهانی آواز پاپ
  • امتیازات ویژه جهت هنرجویان شرکت کننده در کلاس آموزش خوانندگی
  • اجرای کنسرت در آموزشگاه برای همه هنرجویان
  • حمایت از هنرجویان جهت تولید اثر در دپارتمان تولید مؤسسه هنری بانگ آوای سارنگ
  • برنامه‌ریزی برای ورود هنرجویان منتخب به بازار کار
  • اخذ مجوز انتشار اثر برای هنرجویان منتخب
  • پخش دیجیتال اثر تولید شده
  • اجرای کنسرت عمومی در تالارهای کشور توسط هنرجویان منتخب
  • معرفی هنرجویان به جامعه هنری و تشویق و حمایت هنرجویان به تولید آلبوم دارای مجوز
  • پشتیبانی از هنرجویان برای حضور و فعالیت در داخل آکادمی و معرفی آن‌ها به ارکسترهای سطح کشور
  • ارائه گواهینامه معتبر توسط اساتید به نام آکادمی باس

نکات مهم در زمینه آموزش آواز خوانی و کلاس آواز پاپ و آموزش آواز خوانی سنتی

 

نکات آموزش آواز

دقت کنید که در کلاس آواز و هنگام خواندن آواز نباید برای بلندتر شدن صدا به حنجره خود فشار وارد کنید؛ بلکه باید صدا را مدیریت کنید. کسی که بتواند صدای خود را مدیریت کند به موفقیت بیشتری دست پیدا می­کند. کسانی هم هستند که هنگام خواندن انرژی زیادی را مصرف می‌کنند؛ اما موفق نمی‌شوند؛ چراکه در مدیریت صدای خود مشکل دارند.

این‌ها بخشی از محتوای آموزشی در کلاس آموزش آواز و صداسازی در آکادمی موسیقی باس است. در ادامه برخی نکات مهم که در آموزش‌ها به آن‌ها پرداخته می‌شود را با هم مرور می‌کنیم:

تمرینات صداسازی در آموزش خوانندگی

 

آموزش صداسازی

فردی که می‌خواهد از این علم در راه خواننده شدن استفاده کند، در وهله اول آموزش خوانندگی و کلاس آواز باید یاد بگیرد به ‌درستی نفس بکشد. در این نوع تمرینات فرد یاد خواهد گرفت که در چه زمانی باید نفس خود را نگه داشته و چه زمانی آن را رها کند. این نکته یکی از مهم‌ترین نکاتی است که شما باید برای خواننده شدن آن را بیاموزید.

در مرحله دوم آموزش صداسازی، برای یادگیری تکنیک‌های خوانندگی، تمرین‌هایی به شما داده می‌شود که در این تمرین‌ها می‌توانید محدوده‌های مختلف را برای ایجاد صداهای متفاوت یاد بگیرید.

 

مطالب دیگر آموزشی شامل موارد زیر است:

قبل از خواندن آواز بدن خود را گرم کنید!

نرمش کردن و داشتن تمرینات هوازی در آموزش خوانندگی برای یک خواننده مانند نوشیدنی انرژی‌زا عمل می­کند و انرژی فرد را چند برابر می­کند. وقتی که بدن شخص انرژی دریافت کند، صدای او هم بهتر می­شود. پس اگر قبل از خوانندگی نرمش کوتاهی داشته باشید، می‌توانید به موفقیت‌های بسیار زیادی برسید.

توجه داشته باشید که برخی افراد، گرم‌کردن قبل از آوازخوانی را یک فعالیت ورزشی کامل می‌دانند. این کار نه ‌تنها درست نیست بلکه می‌تواند نتیجه معکوس برای شما به دنبال داشته باشد. افراط در هیچ کاری جواب درست را به ما نمی‌دهد. کافی است شما قبل از شروع آواز خواندن مدت زمان اندکی را تعیین کرده و فعالیت هوازی داشته باشید تا بتوانید از مزایای آن هنگام آواز خوانی بهره‌مند شوید.

استرس را از خود دور کنید

 

تمرین صداسازی

استرس دشمن و رقیب خوانندگی است؛ چراکه یکی از اهداف مهم آموزش خوانندگی در کلاس آواز که می‌تواند نظر افراد را جلب کند، انتقال آرامش به مخاطب است. در چنین شرایطی اگر یک خواننده نتواند آرامش داشته باشد و با استرس کار کند بی شک نمی‌تواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.

پس اگر استرس دارید و نمی‌توانید آن را مدیریت کنید، بهتر است برای حل این مشکل راه‌ حلی پیدا کنید. البته در کلاس آواز، آموزش مهارت خوانندگی راه‌های کنترل و مقابله با استرس نیز به افراد آموزش داده می‌شود که شما می‌توانید با کمک آن‌ها با استرستان مقابله کنید.

نفس کشیدن خود را مدیریت کنید

 

تمرین صداسازی در خوانندگی

از دیگر نکاتی که باید در خواندن آواز به آن توجه داشت و در کلاس آواز به شما آموزش داده می‌شود، نفس گیری در هنگام خوانندگی است. گفتیم که نفس گیری یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های خوانندگی است. اگر دقت کنید، می­بینید که خوانندگان زیادی هستند که مدیریت درستی بر روی نفس کشیدن در هنگام اجرای آواز دارند به صورتی که اگر شما بخواهید با خواننده هم‌خوانی کنید در اواسط آهنگ نفس کم می‌آورید. همچنین مدیریت صدا باید به‌درستی و در زمان مناسب آن انجام شود؛ در غیر این صورت نتیجۀ برعکس به همراه خواهد داشت. مدیریت چنین کاری نیاز به یادگیری تکنیک‌های مخصوص به خود را دارد که با  شرکت در کلاس‌های آموزشی و تمرین و تکرار می‌توانید این مهارت را به دست آورید.

البته نمی‌شود گفت شرکت در کلاس آواز به تنهایی می‌تواند باعث شود افراد و هنرجویان بتوانند نفس خود را مدیریت کنند. به هر حال داشتن استعداد و توانایی لازم در مدیریت تنفس هم نقش اساسی و کلیدی دارد، اما آموزش دیدن و شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌تواند در این مسیر به هنرجویان کمک کند.

اگر فعالیت‌های هوازی را در برنامه روزانه خود قرار دهید، می‌توانید توانایی بهتر نفس کشیدن را کسب کنید و همین مسئله هم می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی مدیریت نفس کشیدن داشته باشد تا هنگام اجرای آواز با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

حرکات اضافی خود را حذف کنید

 

صداسازی در خوانندگی

شاید فکر کنید هنگام خواندن حتما باید تحرک زیاد داشته باشید تا بتوانید توجه مخاطبتان را جلب کنید. همیشه اینطور که شما فکر می‌کنید نیست. تحرک زیاد هنگام خوانندگی همیشه هم باعث جلب توجه مخاطب نمی‌شود و گاهی نتیجۀ برعکس دارد. همچنین داشتن تحرک زیاد می­تواند آرامش و تمرکز خودتان را هنگام خواندن به هم بزند. بهتر است با تمرین‌هایی که در کلاس آواز به شما داده می‌شود، میان آرامش داشتن و حرکات بدن تعادل ایجاد کنید.

وجود این آرامش در هنگام آواز خواندن با شرکت در کلاس آواز و تمرین زیاد و توانایی ذاتی که دارید میسر می‌شود. شاید در آغاز کار ترک این عادت برای شما سخت باشد، اما باید بپذیرید که داشتن حرکات اضافه در هنگام اجرای آواز می‌تواند دید مخاطبین را نسبت به شما تغییر دهد. این مسئله هم می‌تواند در آینده کاری شما تاثیرگذار باشد. تنها کاری که باید بکنید، تقویت تمرکز و کنترل روی حرکات بدن است.

داشتن یک مربی توانمند

 

آموزش خوانندگی

داشتن یک مربی حرفه‌ای و معلم آواز توانمند در کلاس آواز تأثیر زیادی بر پیشرفت هنرجو دارد. آموزشگاه‌های موسیقی و خوانندگی زیادی در کشور وجود دارند که از بین آنها تعدادی از آموزشگاه‌ها نسبت به بقیه برتری دارند.انتخاب بهترین آموزشگاه همیشه یکی از چالش‌های پیش روی هنرجویان است. یکی از امتیازات یک آموزشگاه خوب بهره بردن از اساتید حرفه‌ای و کاربلد است که بتوانند آموزش‌های لازم را به درستی و با قواعد اصولی در اختیار هنرجویان قرار دهند. یکی از آموزشگاه‌های حرفه‌ای آموزش موسیقی و خوانندگی، آموزشگاه باس در تهران است که سابقه خوب و درخشانی در آموزش و تربیت هنرجویان دارد. همچنین این آموزشگاه دارای محیطی شاد و اساتیدی حرفه‌ای با سابقه درخشان در زمینه موسیقی است.

حمایت مداوم پس از تکمیل آموزش خوانندگی

یکی از دشوارترین مراحل خوانندگی پس از تکمیل دوره‌های کلاس آواز و خوانندگی ورود به مارکت موسیقی است. این مرحله بسیار حساس و دشوار بوده و بسیاری از هنرجویان را سردرگم می‌کند. آن‌ها را در برابر این پرسش قرار می‌دهد که پس از تکمیل دوره‌های آموزش خوانندگی و آواز، چگونه خود را در دل مخاطبان جا کنند؟

آکادمی موسیقی باس با همکاری مؤسسه هنری بانگ آوای سارنگ عرصه ورود به بازار موسیقی را برای هنرجویان خود باز گذاشته و آن‌ها را در مسیر پرتلاطم موسیقی تنها نمی­گذارد. به این صورت که نحوه ورود آن‌ها به بازار موسیقی را برنامه‌ریزی کرده و در تمام مسیر آن‌ها را راهنمایی می‌کند تا با کمترین هزینه و بیشترین کارایی وارد بازار حرفه‌ای موسیقی شوند.

ما در آکادمی موسیقی باس با همراهی مؤسسه هنری بانگ آوای سارنگ با افتخار تمام آنچه که مورد نیاز شماست را فراهم نمودیم تا به هدف اصلی خودتان برسید.

از جمله حمایت‌های موسسه هنری بانگ آوای سارنگ و آکادمی موسیقی باس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزاری کنسرت در داخل آموزشگاه برای همه­ هنرجویان
  • حمایت از هنرجویان منتخب جهت تولید اثر در دپارتمان تولید موسسه هنری بانگ آوای سارنگ
  • برنامه ریزی برای ورود هنرجویان منتخب به بازار کار
  • اخذ مجوز برای هنرجویان منتخب در جهت انتشار اثر
  • پخش دیجیتال اثر یا آثار تولید شده
  • اجرای کنسرت عمومی در تالارهای سطح کشور توسط هنرجویان منتخب
  • معرفی هنرجویان به جامعه هنری و تشویق و حمایت هنرجویان به تولید آلبوم دارای مجوز
  • پشتیبانی از هنرجویان برای حضور و فعالیت در داخل آکادمی
  • معرفی هنرجویان منتخب به ارکسترهای سطح کشور
  • دادن گواهینامه معتبر توسط اساتید و به نام آکادمی باس.

تکنیک‌‌های آموزش آواز خواندن

 

تکنیک های آموزش آواز

علاوه بر مواردی که تا اینجا ذکر شد، شما باید در کلاس آواز نکات مهم دیگری را هم فرا بگیرید که با آموزش آواز در آکادمی موسیقی باس تمامی این موارد به شما آموزش داده خواهد شد. این نکات مهم عبارت‌اند از این که:

  • چطور روی استیج بایستیم و حرکاتمان را با آهنگی که می‌خوانیم هماهنگ کنیم؟
  • چطور از حنجره خودمان مراقبت کنیم؟
  • برای تقویت حنجره چه غذاهایی مفید است؟
  • برای جلوگیری از آسیب دیدن حنجره چه نکاتی را باید رعایت کنیم و چه خوراکی‌هایی را نخوریم؟
  • چطور در مارکتینگ موسیقی ایران به موفقیت برسیم؟

هرکدام از این نکات، می‌تواند نقش به سزایی در فرایند کلاس آواز و مسیر خواننده شدن شما داشته باشد. به ‌شرط این که بدانید چگونه و کجا از آن‌ها استفاده کنید؛ بنابراین علاوه بر اصولی که از آن‌ها یاد کردیم، یادگیری این نکات را هم هنگام تمرین آواز از یاد نبرید.

خواننده شدن کار دشواری نیست و با تلاش و علاقه می‌توانید گام‌به‌گام آن را یاد بگیرید و با تمرین و پشتکار به یک خواننده حرفه‌ای تبدیل شوید.

تکنیک‌ های صداسازی را تمرین کنید

 

تکنیک های صداسازی

به یاد داشته باشید که حنجره هم مانند تمام ماهیچه‌های بدن قابل پرورش است. همان‌طور که برای پرورش و فرم دهی ماهیچه بازوی خود به تمرین و ورزش پی‌درپی و اصولی نیاز دارید، در کلاس آواز و آموزش آواز خوانی هم برای پرورش حنجره به تمرین و تکرار نیاز خواهید داشت.

در واقع این تمرین، پرداختن به یک سری اصول و تمرین از پیش تعیین شده برای ادای نت‌ها و پرورش ماهیچه‌های حنجره است و صرفاً با فریاد زدن، حنجره هیچ‌کس باز یا تقویت نخواهد شد! شما باید اصول تمرینات صداسازی و پرورش حنجره را یاد بگیرید.

در کلاس آواز و آموزش‌های صداسازی یاد می‌گیرید که چطور از حنجره‌ خود به‌درستی استفاده کنید و هر نت را از کدام قسمت گلو (دیافراگم، حنجره، بینی و سینوس‌ها) ادا کنید.

اگر می‌خواهید حنجره‌ای قوی و آماده داشته باشید، باید از اولین روز شروع خوانندگی تا لحظه‌ای که زنده‌اید تمرینات صداسازی را به طور مداوم انجام دهید.

گفتیم که خوانندگی و آواز خوانی کار چندان سختی نیست، اما فراموش نکنید که آموزش خوانندگی در عین سادگی، دشوار هم هست. دشواری آن تنها در همین ثبات و استمرار تمریناتش است. اگر مدتی دست از تمرینات صداسازی بردارید، تمام تلاشتان به باد می‌رود و به اصطلاح هرچه رشته کرید پنبه می‌شود.

بنابراین، در این زمینه استمرار داشته باشید و فراموش نکنید که با شرکت در کلاس آواز و تمرینات صحیح صداسازی و یادگیری شکل صحیح ادای کلمات، شما فارغ از اینکه چه جنس صدایی دارید، یاد می‌گیرید چطور بخوانید تا همه از خواندن شما لذت ببرند.

با زبانِ خواندن و نوشتن موسیقی آشنا شوید

 

اهمیت نت خوانی در صداسازی

زبان موسیقی، زبان بیان صداها است و نوشتن و خواندن موسیقی از آنچه که فکر می‌کنید، آسان‌تر است. نت‌ خوانی، یکی از گام‌های آموزش خوانندگی در کلاس آواز است که به کمک آن می‌توانید به آموزش و تمرین آواز بپردازید. پس تا زمانی که این کار را پشت گوش بیندازید، خودتان را از بقیه نعمت‌های موسیقی هم دریغ کردید. لطفاً از یادگیری نت‌ها فراری نباشید! یادگرفتن خواندن و نوشتن در موسیقی کاملاً شبیه به خواندن و نوشتن زبان فارسی است.

همان‌طور که در زبان فارسی ۳۲ حرف داریم، در زبان موسیقی هم ۷ نت داریم که احتمالاً همگی نام آن‌ها را شنیده‌اید: (دو – ر – می – فا – سل – لا – سی) .

این ۷ نت به‌صورت دایره‌وار تکرار می‌شوند و به هر دوره تکرار آن‌ها، یک اکتاو می­گویند. همان‌طور که در زبان فارسی با ترکیب ۳۲ حرف، کلمه‌ها و جمله‌ها به وجود می‌آیند. با ترکیب این ۷ نت موسیقی هم ملودی‌هایی ساخته می‌شوند که می‌توان آن‌ها را نوشت و به دیگران منتقل کرد.

یک تفاوت زبان فارسی با زبان موسیقی این است که در زبان موسیقی نت‌ها را بر روی ۵ خط که به خطوط حامل معروف هستند، می‌نویسیم. سرتان را درد نیاوریم! هر صدا، در جایی دقیق بر روی این خطوط قرار می‌گیرد و یادگیری تمام آن‌ها کمتر از یک روز زمان می‌برد! پس این زمان کم را خرج کنید و برای همیشه زبان خواندن و نوشتن موسیقی را بیاموزید تا بتوانید به راحتی و با خیال آسوده ادامه مسیر آموزش آواز و خوانندگی را طی کنید.

با اصول سلفژ و گام‌های موسیقی آشنا شوید

 

اهمیت سلفژ در صداسازی

گام بعدی که بعد از یادگیری خواندن نت­ها باید بردارید، ادای صحیح صدای نت‌ها و درک فاصله موسیقیایی بین آن‌ها است. به این ترتیب شما بعد از یادگرفتن نت‌ها در کلاس آواز، باید به نحوه صحیح ادای آن‌ها بپردازید و برای این کار، اصول سلفژ و گام شناسی را پله به پله آموزش ببینید.

آموزش سلفژ و آشنایی با گام‌های موسیقی هم کار چندان دشواری نیست. سلفژ متشکل از یک سری تئوری ساده و تمریناتی اصولی و عملی است که می‌توانید طی آموزش آواز آن‌ها را فرا بگیرید.

متاسفانه این کار، یک فرایند تئوری نیست که بتوان آن را روی کاغذ آورد و باید به صورت عملی به تمرین آواز با یک ساز و یک استاد موسیقی بپردازید. وگرنه در همین مقاله، گام به گام، آن را به شما آموزش می دادیم. پس بهتر است مقاله ی آموزش سلفژ را مطالعه کنید تا چگونگی و اهمیت آشنایی با سلفژ در خواتتدگی را دریابید : مطلب پیشنهادی : آموزش سلفژ .

شهریه کلاس آواز در تهران

یکی از پرطرفدارترین کلاس‌های آموزشگاه موسیقی باس، کلاس آواز است. شما می­توانید برای اطلاع از کلاس آموزش آواز سنتی، آموزش خوانندگی مبتدی تا پیشرفته، هزینه کلاس آواز در تهران و آموزش خوانندگی پاپ با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر به آواز راک و پاپ و همچنین یادگیری اصول و قواعد خوانندگی علاقه دارید و به دنبال یک کلاس خوب در تهران با هزینه مناسب می‌گردید، با سایت آکادمی باس همراه باشید و سوالات خود را با ما مطرح کنید.

شهریه کلاس آواز، خوانندگی و کلاس صداسازی در تهران به سبک موردنظرتان بستگی دارد. اگر می­خواهید در کلاس آواز پاپ یا سنتی ثبت نام کنید آموزشگاه باس با مناسب‌ترین قیمت در خدمت هنرجویان است. مطمئن باشید که شهریه کلاس آواز و خوانندگی و آموزش آواز در برابر چیزی که به دست می­آورید بسیار ناچیز است.

سخن آخر

اساتید آکادمی موسیقی باس همگی تحصیل‌کرده رشته موسیقی در مقطع کارشناسی ارشد هستند. این یعنی اساتید کلاس آواز آکادمی باس بالاترین مدرک تحصیلی در رشته موسیقی در کشور را دارند. همه اساتید از اعضای کادر آموزشی هنرستان عالی موسیقی تهران، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه­های علمی کاربردی و کنسرواتوار تهران هستند. شما می‌توانید رزومه اساتید آکادمی و همچنین سرفصل‌های آموزشی مار را در سایت مطالعه کنید.

آکادمی موسیقی باس می­تواند مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را صادر کند تا بتوانید برای شغل آینده خودتان از آن استفاده کنید. این مدرک اعتبار بین المللی داشته و به همین دلیل بسیاری از هنرجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته موسیقی را دارند (چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران)، حتماً از خدمات آموزشی آکادمی موسیقی باس استفاده می­کنند.

آکادمی موسیقی باس هرآنچه که شما برای اطمینان از استاندارد آموزشی نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده است. در مشاوره با ما، مسیر زندگی موسیقی خودتان را انتخاب کنید. ما در تمام مسیر همراهتان هستیم.

پس اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه‌ای برای کلاس آواز می‌گردید بدون تردید در آموزشگاه باس ثبت نام کنید. همان‌طور که گفته شد برای خواننده شدن باید دوره‌های مربوطه را زیر نظر مربیان باتجربه گذراند. با شرکت در کلاس‌های آکادمی باس جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه از اساتید مجرب برای آموزش هنرجویان استفاده می‌کند.

در میان بهترین آموزشگاه‌های آواز، آموزشگاه موسیقی باس یکی از باتجربه‌ترین و بهترین آموزشگاه‌ها است. این آموزشگاه کلاس آواز بانوان، کودکان و بزرگسالان را برگزار می­کند و انواع سبک‌های مختلف آواز را آموزش می­دهد. ثبت‌نام کلاس آواز و آموزش خوانندگی در آکادمی باس با هزینه مناسب به‌صورت تضمینی آغاز شده است. اگر علاقه‌مند به این سبک از موسیقی هستید فرصت را از دست ندهید و یادگیری را شروع کنید. هنرجویان علاقه‌مند به دنیای موسیقی، صداسازی، خوانندگی و آوازخوانی می‌توانند همین حالا برای حضور در آموزشگاه موسیقی و شرکت در کلاس‌های مدنظر خود اقدام کنند.

 

سایر مطالب مفید :

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید