آموزش پیانو

فرصتی برای تجلی رویای شما!

آموزش پیانو

آموزش پیانو در آکادمی موسیقی باس از سطح مقدماتی تا پیشرفته توسط مدرسان مجرب و هنرمندان مطرح موسیقی، انجام می شود.

اگر به موسیقی و نواختن پیانو علاقه دارید، زمان را از دست ندهید، هرگز برای تحقق رویاها دیر نیست، چرا فقط در خیال خود باید پیانو بنوازید؟ همین لحظه برای علاقه خود قدم بردارید و در دوره آموزش پیانو آکادمی موسیقی باس ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در دوره آموزش پیانو، شما تنها به علاقه و شوق یادگیری و پشتکار نیاز دارید، باقی را به ما بسپارید.

آکادمی موسیقی باس، زیرمجموعه موسسه بانگ آوای سارنگ است و علاوه بر آموزش پیانو، آموزش سازهای موسیقیایی دیگر و درس های تکمیلی موسیقی از جمله سلفژ و هارمونی و .. را در فهرست خدمات آموزشی خود دارد.

 

آموزش پیانو محفلی است برای باور رویای شما

البته که استعداد، نقش مهمی در فراگیری مهارت و هنر دارد اما بدون استعداد و با اراده می توان هر قله ای را فتح کرد اما حتی با وجود استعداد بدون اراده و دسترسی به آموزش اصولی، نمی توان به موفقیت رسید.

آموزش پیانو باید اصولی و گام به گام انجام شود تا استعداد و مهارت نهفته هنرجو شکوفا گردد و انگیزه و شوق او، از بین نرود؛ آکادمی موسیقی باس، برای شوق هنرجویان خود ارزش قائل است و سعی در افزایش انگیزه آن ها همگام با ارتقای توانایی موسیقیایی شان دارد.

 

آموزش غیرحضوری پیانو
آموزش غیرحضوری پیانو

آموزش پیانو، آسان و حرفه ای

می دانید آموزش پیانو چگونه آسان می شود؟!

سرسری گرفتن اصول یادگیری، شاید سرعت جلسات آموزشی را بالا ببرد اما در نهایت چیزی به هنرجو یاد نمی دهد؛ بنابراین سهولت در آموزش پیانو به معنی سرعت بالا و نادیده گرفتن اصول آموزشی نیست بلکه ما در عین اینکه متعهدانه به ارتقای توانایی هنرجو همت می گماریم و با توجه به تمرین و روند تغییر هنری او، درس را پیش می بریم، با حذف موانع و سختی های مسیر آموزش، این فرآیند را سهل می سازیم.

ما موانع زمان و مکانی را شکست داده ایم و در همین راستا، اقدام به برگزاری دوره آموزش آنلاین پیانو علاوه بر آموزش حضوری پیانو، نموده ایم.

ما کلاس پیانو از مبتدی تا پیشرفته را به خانه شما می آوریم.

هر جا که هستید می توانید در کلاس های آنلاین آموزش پیانو که در آکادمی موسیقی باس برگزار می شود، شرکت کنید.

بله فصل درس و مدارس شروع شده است، زمان زیادی را در دانشگاه و کتابخانه سپری می کنید و این شلوغی های پاییز و زمستان، مانع می شود بسیاری از هنرجویان محصل و دانشجو، وقت و انرژی برای شرکت در دوره آموزش پیانو داشته باشند اما با وجود کلاس های آنلاین، این کمبود زمان جبران می شود.

 

آموزش گام به گام پیانو
پیانو را گام به گام فرا گیرید.

 

دیگر نیازی نیست برای رفت و آمد به آموزشگاه موسیقی، وقت و هزینه صرف کنید، بخش زیادی از انرژی انسان در همین مسیرهای تردد به خصوص در ترافیک شهرهای بزرگ، تلف می شود و دیگر تمرکز و جانی باقی نمی ماند برای یادگیری!

یکی دیگر از محدودیت های پیش روی علاقه مندان به یادگیری پیانو این است که در محل زندگی و شهر خود دسترسی به آموزشگاه و اساتید مجرب ندارند، ما از طریق کلاس های آنلاین آموزش پیانو، این محدودیت را نیز رفع نموده ایم؛ یادگیری پیانو در آسان ترین فرآیند، هدیه ما به شما است.

خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید تا تجربه این سالها آموزش در زمینه پیانو را در اختیار شما بگذاریم.

تلفن ثابت

تلفن همراه

آیا می دانید آموزش پیانو فرصتی برای افزایش کیفیت زندگی و موفقیت شما است؟

موسیقی، مایه آرامش و افزایش تمرکز و یادگیری است، پس شرکت در کلاس های موسیقی و یادگیری نواختن سازهای موسیقیایی از جمله آموزش پیانو، نه تنها روند تحصیلی را مختل نمی کند بلکه نبوغ یادگیری و ظرفیت حافظه را ارتقا می بخشد.

از طرفی یادگیری هنر و مهارت تازه، راه فوق العاده موثری در افزایش اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس بالا، موقعیت های مختلف زندگی را برای شما تبدیل به فرصت های درخشان موفقیت نموده و بر کیفیت روابط اجتماعی شما موثر است.

وقتی شنیدن موسیقی و نوای ساز، می تواند باعث آرامش ذهن شود و بر سلامت جسم تاثیر بگذارد، حالا تصور کنید نواختن ساز، این تاثیر مثبت را چقدر افزایش می دهد!

 

آموزش پیانو در خانه
در خانه پیانو را فرا گیرید.

 

فکرش را می کردید که شرکت در دوره آموزش پیانو، تا این حد بر سلامت و روح و موفقیت شما موثر باشد؟!

ما فکرش را می کردیم و به همین دلیل برای بهبود کیفیت زندگی فرد به فرد جامعه خویش، نواختن انواع سازها را در آکادمی باس، آموزش می دهیم.

موسیقی کلاسیک که یکی از آرامش بخش ترین انواع موسیقیایی جهان به حساب می آید، نغمه پیانو را در محور اصلی خود جا دارد و پیانو مغز اصلی این نوع موسیقی محسوب می شود؛ به همین دلیل در میان آموزش انواع سازها که هر یک در جای خود مصدر شکوه و آرامش الهی اند، آموزش پیانو تاثیر درخشان تری بر تلطیف روح و روان دارد.

 

معرفی دوره آموزش پیانو در آکادمی موسیقی باس

با شرکت در دوره آموزش پیانو آکادمی باس زیر نظر استاد فن، گام به گام، تمام مباحث و نکات موسیقیایی و هارمونی را در نواختن پیانو می آموزید.

نیازی نیست دوره پیش نیازی را سپری کنید و یا با موسیقی آشنا باشید؛ نگران نباشید، اساتید ما از صفر تا صد مسیر را در کنار شما شانه به شانه همراه می شوند.

شاید امروز اندیشیدن به شروع یادگیری پیانو، استرس برای شما ایجاد کند و حتی فکرش را نکنید که چند ماه پس از شرکت در دوره آموزش پیانو چه مهارت هایی کسب کرده اید، اما ما شما را باور داریم و می خواهیم شما هم رویاهای خود را باور کنید؛ افتخار ما این است که در تحقق رویای شما نقش داشته باشیم و برای این امر تمام تلاش خود را می کنیم.

 

آموزش نت های پیانو
آموزش نت های پیانو

 

شما در دوره آموزش پیانو، نت های پیانو را فرا خواهید گرفت و با منابع و کتاب های آموزشی پیانو آشنا می شوید و همراه استاد خود، سرفصل های این کتب را مرور می کنید.

در آموزش پیانو، تمرین های لازم برای مهارت یافتن در نواختن آکوردهای پیانو را دریافت می کنید و روند پیشرفت شما تحت نظر استاد، بررسی شده و بر اساس آن تمرین و مراحل بعدی آموزش شما برنامه ریزی می گردد.

آموزش های اولیه نواختن پیانو را به صورت درس بندی و طبقه بندی شده، دریافت می کنید.

به یاد داشته باشید دوره آموزش پیانو هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان و نوجوانان به دو صورت حضوری و غیر حضوری ( از طریق اینترنت و به صورت آنلاین ) برگزار می شود.

پیشنهاد می کنیم 👇👇👇

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”true” ajax=”true”]

سایر مطالب مفید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed