مهدی موسوی – استاد پیانو

مهدی موسوی نطنزی استاد پیانو

مهدی موسوی نطنزی نوازنده و مدرس ساز پیانو است.

وی موسیقی را از نوجوانی و با ساز پیانو آغاز کرد و از اساتید مهدی موسوی می­توان به یاسمن فراهانی و امیر ایوانی اشاره نمود. موسوی دوره های پیشرفته نوازندگی پیانو را نزد آرپینه ایسرائیلیان طی نموده است.

وی همواره دغدغه ای برای اجرای آثار موسیقی کلاسیک داشته و به همین منظور اجراهای متعددی را از سال ۱۳۹۴ تا کنون در تهران و شهرستان ها برگزار کرده است. از جمله می توان به «رسیتال فلوت و پیانو در شهر گرگان»، « رسیتال ویلن و پیانو در شهر قزوین»، « رسیتال آواز و پیانو در استان تهران» اشاره نمود. همچنین، مهدی موسوی در سال ۱۳۹۷ به مرحله نهایی جشنواره موسیقی جوان در رشته پیانو و در «گروه سنی ج» راه یافت.

موسوی علاوه بر نوازنده پیانو، یک آهنگساز نیز است. وی رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۴ را کسب نمود و با رتبه برتر وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و با ارائه اثر «راپسودی برای پیانو و ارکستر» موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد آهنگسازی از این دانشگاه شد. موسوی در طول دوران تحصیل دروس تخصصی موسیقی (آهنگسازی، آنالیز موسیقی معاصر و ارکستراسیون) را زیر نظر اساتیدی همچون محمدرضا تفضلی و دکتر امین هنرمند گذرانده است.

شایان ذکر است که موسوی آثار متعددی را برای ساز پیانو ساخته است.

سایر اساتید آموزشگاه موسیقی باس :

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed